Jumat, 08 Januari 2010

TESTIMONI

En.Rahim, 72 tahun. Kuah ,Langkawi.
h/p: 019-420 8444


Setelah saya mengamalkan seminggu Herba Mahkota Dewa kesanya amat menakjubkan
kaki sering bengkak terutama disendi telah hilang. Kencing manis yang saya
hidapi kian sembuh dan kini kesihatan saya amat baik juga mampu melakukan
jogging setiap pagi. Saya menasihatkan anda jangan ragu-ragu
menggunakan Herba ini.

Puan Rosidah,33 tahun, Kuala Perlis

Sebelum ini telah melaku pembedahan payu dara kerana kanser, selepas pembedahan masih terasa sakit. Setelah mencuba Teh Herba Mahkota Dewa selama 2 minggu tidak lagi merasa sakit dan perasaan risau dan saya terus menggunakan secara harian sehingga kini.

Puan Liza, 45 tahun, Kangar

Mengalami kencing manis yang kritikal sehingga tahap dipotong jari kaki dan bernanah. Setelah mencuba teh herba mahkota dewa selama sebulan kesan nya amat menakjubkan segala luka, nanah telah kering dan sembuh dan “ saya terus menggunakan sebagai minuman rutin setiap hari”.

Puan Kama, 50 tahun, Kuala Perlis

Saya mengidap penyakit kencing manis, darah tinggi dan gatal-gatal seluruh badan. Saya menyakinkan diri untuk mencuba teh herba mahkota dewa setelah 2 kotak saya menggunakanya penyakit tadi telah sembuh sepenuhnya, saya amat bersyukur kerana tumbuhan tersebut betul-betul hebat dari pemberian TUHAN.




1 komentar:

  1. Amat dihargai sekiranya ada sesiapa yang dapat berkongsi data perubahan paras gula darah selepas sebulan, dua bulan ..... menggunakan Mahkota Dewa. Saya inginkan data yang konkrit dalam unit mmol/liter. Terima kasih.

    BalasHapus